برنامه ویژه آموزش و پرورش در مدارس

خیرین مدرسه‌ساز با اقدامات خود توانسته‌اند به پیشرفت جامعه کمک شایانی کنند، چراکه بستر علم‌آموزی را فراهم می‌کنند.

برنامه ویژه آموزش و پرورش در مدارس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۲۲ کلاسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان در شهرک رازی حصارک کرج اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای کشور به شمار می‌رود و به همین دلیل از حوزه فعالیت‌های بالای برخوردار است و برای انجام دادن وظایف خود نیازمند مشارکت خیرین است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم نیز مردمی‌کردن را یکی از اصول خود قرار داده است و این امر در حوزه آموزش و پرورش باید جدی گرفته شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مشارکت مردم در طرح‌های آموزشی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل بهره برده شود.

دشمنان تمام ابزار خود را علیه انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند

وی خاطرنشان کرد: جریان رسانه‌ای دشمن از ابتدای انقلاب ارزش‌های ما را هدف قرار داده است و این امر در حوادث اخیر به صورت واضح نمایان است، دشمنان تمام ابزار خود را علیه انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند.

نوری با بیان اینکه پایه‌گذار اصلی نظام تربیتی در جهان پیامبر (ص) هستند، گفت: اگر با این دید به نظام تربیتی نگاه کنیم باید بدانیم که رسالت ما در نظام آموزشی کشور بسیار سنگین است.

وی اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز با اقدامات خود توانسته‌اند به پیشرفت جامعه کمک شایانی کنند، چراکه بستر علم‌آموزی را فراهم می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: در جهان به پیشرفت‌های بسیار زیادی نائل آمدیم و این پیشرفت‌ها یابد در جریان تعلیم و تربیت ما نیز نمود داشته باشد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44341

ارسال نظر