پیگیری مشکلات معلمان خرید خدمتی در مجلس

نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

پیگیری مشکلات معلمان خرید خدمتی در مجلس

مهر نوشت:نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

معین‌الدین سعیدی  با اشاره به وضعیت نیروهای خرید خدماتی در آموزش و پرورش، اظهار داشت: معلمان خرید خدمات آموزشی به اندازه معلمان پیمانی و رسمی کار تدریس را انجام می‌دهند، اما میزان دریافتی آنان بسیار کم است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر، حقوق این افراد هر چند ماه یکبار از سوی یکسری از مؤسسات که با آموزش و پرورش طرف قرارداد هستند، پرداخت می‌شود و از حق بیمه و مزایا هم برخوردار نیستند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چندی پیش، با پیگیری‌های نمایندگان مجلس، شیوه‌نامه‌ای از جانب وزارت آموزش و پرورش تنظیم و روش مذکور اصلاح و مقرر شد این معلمان از تمام مزایای قانون کار بهره‌مند شوند و علاوه بر اینکه حداقل حقوق قید شده در قانون کار را دریافت کنند، از مزایایی چون حق بیمه، حق مرخصی و تمام موارد گنجانده شده در قانون کار بهره‌مند شوند.

سعیدی گفت: متاسفانه مدتی است که این شیوه‌نامه اجرا نمی‌شود و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی باز هم کاهش یافته است. نمایندگان مجلس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهند تا معلمان خرید خدمات آموزشی از حداقل مزایای حقوقی و قانونی خود بهره‌مند و مشکلاتشان حل و فصل شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4512

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر