جزئیات تازه از استخدام معلمان و تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس آموزش و پرورش

گزارش طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و الحاق تبصره (۱۱) به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح ساماندهی و تأمین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش در مجلس بررسی می‌شود.

جزئیات تازه از استخدام معلمان و تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس آموزش و پرورش

دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۱۰ مهرماه) و (سه‌شنبه ۱۲ مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد. 

گفتنی است در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته اخیر مجلس قرار است در صحن علنی به بررسی گزارشات مسائلی چون حمایت از استادکاران و شاغلان صنایع دستی و هنرمندان، استخدام معلمان و آموزش یاران نهضت سوادآموزی و تحقیق و تفحص از شهرک‌های صنعتی بپردازد. 

در این جلسات همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی با ارجاع از جلسه علنی انجام خواهد شد. 

قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه اصلاح تبصره (۱) ماده (۲) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی (مصوب ۱۳۹۶) ارائه شود. 

همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس) ارائه خواهد شد. 

در پایان قرار است در کنار گزارش‌های دیگر مسائل اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جاری کشور، مانند گزارش طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و الحاق تبصره (۱۱) به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح ساماندهی و تأمین و تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش ارائه شود./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44686

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر