صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام منهدم شد

برخی افراد ناباب و غیرمتهد اقدام به چنین اعمال زشت و قبیح می‌کنند؛ خانواده‌ها همواره باید بازتاب‌های اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار داده و نظارت مستمر بر عملکرد فرزندان را داشته باشند.

صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام منهدم شد

سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای البرز گفت: برابر رصد انجام‌شده از سوی کارشناسان پلیس فتا و اخبار و اطلاعات به‌دست‌آمده، یک صفحه غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به انتشار عکس و فیلم های غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد مورد شناسایی قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی گرداننده پیج شده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را به پلیس فتا احضار کردند.

رئیس پلیس فتای البرز می گوید: متهم در ابتدا منکر اتهام مذکور بود ولی پس از روبرو شدن با مستندات اداه دیجیتال جرم، لب به اعتراف گشود و جرم خود را پذیرفت که جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: برخی افراد ناباب و غیرمتهد اقدام به چنین اعمال زشت و قبیح می‌کنند؛ خانواده‌ها همواره باید بازتاب‌های اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار داده و نظارت مستمر بر عملکرد فرزندان را داشته باشند.

رئیس پلیس فتای البرز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا گزینه تماس با ما بخش مرکز فوریت های سایبری  اعلام کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43837

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر