ریزش ساختمان مسکونی در اصفهان + تصاویر

با توجه به احتمال ریزش ساختمان‌های در مجاورت محل گودبرداری شده، یا در حال گودبرداری موارد اجرایی حتماً با نظارت متخصص مربوطه و با رعایت کامل و دقیق نکات ایمن صورت پذیرد.

ریزش ساختمان مسکونی در اصفهان + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش ساختمان ۲طبقه به دلیل گوبرداری در زمین مجاور خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه ریزش آوار در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۲۷ دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

ریزش ساختمان در اصفهان

وی با بیان اینکه در این حادثه ریزش آوار منزل مسکونی دو طبقه در مجاورت زمین گودبرداری شده واقع در خیابان امید شرقی اتفاق افتاده است، ابراز داشت: بلافاصله با توجه به احتمال ریزش مجدد آوار اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ و شماره ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

ریزش ساختمان در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: خوشبختانه به محض خارج کردن سه نفر از ساکنان، این منزل دچار تخریب شد پس از جستجوی دقیق مشخص شد هیچ فرد دیگری در زیر آوار حضور نداشته است اما متأسفانه بر اثر این حادثه بیش از ۵۰ درصد این منزل تخریب شد.

ریزش ساختمان در اصفهان

وی به شهروندان توصیه کرد تا با توجه به احتمال ریزش ساختمان‌های در مجاورت محل گودبرداری شده، یا در حال گودبرداری موارد اجرایی حتماً با نظارت متخصص مربوطه و با رعایت کامل و دقیق نکات ایمن صورت پذیرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42561

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر