حادثه مرگبار در جاده زنجان

در پی این حادثه، یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و سه نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

حادثه مرگبار در جاده زنجان

سرهنگ میناخانی جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: روز شنبه ۲۶ شهریورماه یک مورد تصادف در محور زنجان به بیجار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید از مسیر اصلی خود منحرف شده و با خودروی پژو که در لاین مخالف در حرکت بوده برخورد کرده است.

سرهنگ میناخانی گفت: در پی این حادثه یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و سه نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

باتوجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی تعطیلات تابستان و بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی  شاهد ترافیک نیمه سنگین در  کلیه محور‌های مواصلاتی زنجان  هستیم.

او در پایان از رانندگان خواست تا همواره و در هر شرایطی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار داده و هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42493

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر