آخرین اخبار از احراز هویت زائران جان‌باخته در شوملی

هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.

آخرین اخبار از احراز هویت زائران جان‌باخته در شوملی

مهرشاد طهماسبی مدیرکل پزشکی قانونی ایلام با بیان اینکه هویت یک نفر از فوتی‌های حادثه شوملی هنوز مشخص نشده، اظهار کرد: هنوز هیچ فردی برای شناسایی وی اعلام نکرده است.

وی افزود: ۱۹ نفر در حادثه شوملی دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر از آنها فوت کردند و ۱۰ نفر از این زائران به پزشکی قانونی استان ایلام و چهار نفر دیگر نیز از طریق بیمه سما به استان های دیگر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: هویت اولیه اجساد حادثه تصادف زائران ایرانی در عراق مشخص شد

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام ادامه داد: هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.

طهماسبی یادآور شد: اما جسد دهم هنوز به عنوان مجهول الهویه در سردخانه پزشکی قانونی قرار دارد و باتوجه به اینکه تعداد اسناد و مدارک تحویلی به پزشکی قانونی زیاد است نمی توان به طور قاطع اسناد و مدارک این فرد را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: از این فرد آزمایش های تخصصی ژنتیکی، دن ان ای و خونی گرفته شده و در صورتی که هیچ خانواده ای اعلام مفقودی نکنند این جسد طبق دستور مقام قضا بین ۲ تا سه ماه در سردخانه پزشکی قانونی می ماند و بعد توسط شهرداری به عنوان مجهول الهویه دفن خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42346

ارسال نظر