بازداشت حرفه‌ای‌ترین سارق آبادان

یک منبع آگاه از پلیس آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان آبادان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین احتمالی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مامورین دایره تخصصی تجسس کلانتری13قدس آبادان برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محلهای وقوع سرقت شدند.

بازداشت حرفه‌ای‌ترین سارق آبادان

یک منبع آگاه از پلیس آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان آبادان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین احتمالی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مامورین دایره تخصصی تجسس کلانتری۱۳قدس آبادان  برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محلهای وقوع سرقت شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، در به بررسی صحنه سرقت و بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق که از مجرمان حرفه‌ای و  سابقه‌دار است را شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضایی  متهم را بهمراه را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

متهم در بازجویهای فنی با توجه به دلایل و قراین موجود لب به اعتراف گشود.

 متهم در اعتراف صریح به چند فقره سرقت  موتور سیکلت درسطح شهرستان آبادان اعتراف کردند و پس از تشکیل  پرونده به دادسرای معرفی شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41862

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر