جزئیات تازه از طرح متناسب‌سازی حقوق | افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان منتفی شد؟

با وجود قطعی بودن تخصیص این اعتبار، هنوز هیچ دستورالعملی برای چگونگی توزیع و تقسیم آن به بازنشستگان مشمول وجود ندارد. این صحبت‌ها نیز می‌تواند گویای این واقعیت باشد که تا اطلاع ثانوی قرار نیست حقوق بازنشستگان کشوری ترمیم شود.

جزئیات تازه از طرح متناسب‌سازی حقوق | افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان منتفی شد؟

محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد افزایش حقوق کارمندان بازنشسته دولت گفته است: افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۱۴۰۱، اندک است و درخواست بازنشستگان برای افزایش آن مطالبه‌ای دقیق و درست است. هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این موضوع هستند، و دولت هم مدافع این موضوع است. این امر باید تبدیل به یک لایحه شود و در بودجه ۱۴۰۲ مطرح و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: میزان مالیات بر حقوق بازنشستگان افزایش می یابد؟

این صحبت‌ها را می‌توان به معنی منتفی بودن افزایش حقوق بازنشستگان صندوق کشوری در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تعبیر کرد.با این حال اسکندری از تخصیص اعتباری ۹ هزار میلیارد تومانی برای متناسب سازی، حقوق کارمندان سابق خبر داده است.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40883

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        با این تورم ۳۰۰ درصدی از اول سال افزایش حقوق چندر غاز شرط داره ! شرط رو برا اختلاس گران و دزدان مملکت بزارید نه بازنشسته و کارمند و مردم عادی ؟

      • مدرس

        سلام، خبری خیلی ممنون که تمام سعی و کوشش خودت کردی که مسئولین قدمی برای حقوق بازنشستگان کشوری بر دارند ،ولی افسوس که مسئولین یک مشت حرفها قشنگ که نوشته روی آب بود تحویل دادند که با اما واگر همراه بود، که هیچکدام اجرائی نشد.وهیچ قدم مثبتی برای حقوق بازنشستگان کشوری بر داشته نشد.چون سواره از پیاده خبر ندارد .ای کاش کسانی برای صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب شوند ،که بتوانند قدم ها مثبت و مفید برای این قشر بی پناه بردارند.

      ارسال نظر