نتایج کنکور سراسری تا هفته آینده اعلام می شود

بهترین حالت این است که کنکور وجود نداشته باشد تا داوطلبان بدون استرس وارد دانشگاه ها شوند، اما در شرایط فعلی با توجه به تعداد داوطلبان زیاد برخی رشته ها راهی جز برگزاری کنکور نداریم.

نتایج کنکور سراسری تا هفته آینده اعلام می شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بهترین حالت این است که کنکور وجود نداشته باشد تا داوطلبان بدون استرس وارد دانشگاه ها شوند، اما در شرایط فعلی با توجه به تعداد داوطلبان زیاد برخی رشته ها راهی جز برگزاری کنکور نداریم.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای نتایج کنکور سراسری منتظر دریافت سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم

وزیر علوم گفت: برای نتایج کنکور سراسری منتظر دریافت سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم که قرار بود امروز و فردا اعلام شود، همچنین برخی رشته ها مصاحبه دارند که پس از ارسال به سازمان سنجش طبق پیش بینی ها هفته آینده اعلام خواهد شد.

حذف کنکور بهترین گزینه است

او بیان کرد: بهترین حالت این است که کنکور وجود نداشته باشد تا داوطلبان بدون استرس وارد دانشگاه ها شوند، اما در شرایط فعلی با توجه به تعداد داوطلبان زیاد برخی رشته ها راهی جز برگزاری کنکور نداریم. 

وزیر علوم تاکید کرد: حدود ۱۵ درصد از رشته های دانشگاهی که پرمتقاضی هستند و وقتی افراد نگران آینده شغلی نباشند بدیهی است که آن زمان برگزاری کنکور ضرورتی نداشته باشد.

رفتن به دانشگاه برای دستیابی به شغل دولتی درست نیست

او افزود: عدالت آموزشی در تمام دبیرستان ها یکسان نیست اما آموزش و پرورش در تلاش است تا یا برگزاری کلاس های برخط همه دانشجویان از استادان برجسته بهره مند شوند. 

وزیر علوم تاکید کرد: بخشی از افراد وارد دانشگاه می شود که حتما شغل دوم به دست بیاورند که باید این موضوع اصلاح شود.

اولین کنکور سراسری ۱۴۰۲ هفته آخر دی برگزار می شود/ ۴۰ درصد تاثیر قطعی معدل بر کنکور لحاظ خواهد شد 

او گفت: مقدمات اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص آزمون کنکور سراسری در حال مهیا شدن است. 

زلفی گل تاکید کرد: هفته آخر دی و اواسط تیر ۱۴۰۲ زمان برگزاری آزمون کنکور است.  ۴۰ درصد سوابق تحصیلی با تاثیر قطعی و ۶۰ درصد نمره کسب شده در آزمون ملاک قبولی در کنکور است.

 

هایفوتراپی سه بعدی و هرآنچه باید درباره آن بدانی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40838

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر