فروش مواد مخدر به جای دارو؟ | عطاری‌های متخلف پلمب شدند

سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل پرونده قضایی برای 5 عطاری متخلف و کشف مقادیری از داروی غیر مجاز از این واحدهای صنفی خبر داد.

فروش مواد مخدر به جای دارو؟ | عطاری‌های متخلف پلمب شدند

محمد مهدی غلامی، سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشکیل پرونده قضایی برای ۵ عطاری متخلف و کشف مقادیری از داروی غیر مجاز از این واحدهای صنفی خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح های کنترلی اداره نظارت بر اماکن عمومی طرح بازدید از عطاری های غیرمجاز در منطقه خرمدشت و کمالشهر شهرستان کرج به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۳ اکیپ متشکل از عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به مناطق مذکور اعزام و از ۹ واحد صنفی بازدید بعمل آمد.

غلامی خاطر نشان ساخت: در این بازدیدها برای ۵ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و فروش داروهای غیرمجاز پرونده قضایی تشکیل شد.

سرپرست پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز در پایان با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۲۸۰ عدد انواع قرص غیرمجاز و ۵۷۵ گرم شربت متادون کشف و ضبط گردید از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فروش هرگونه داروهای غیرمجاز توسط واحدهای صنفی متخلف موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40452

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر