ترافیک سنگین در جاده شمال؛ از این مسیر رفت‌وآمد نکنید

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور منتهی به این استان در کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

ترافیک سنگین در جاده شمال؛ از این مسیر رفت‌وآمد نکنید

سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور منتهی به این استان در کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، جهان تاب اظهار کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل چنارستان تا تونل کندوان و محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور مرزن آباد تا میانک و از تونل کندوان تا نساء، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان این که محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در آزاد راه تهران شمال محدوده شهرستانک را سنگین اعلام کرد و گفت که ترافیک خودرو در مسیر شمال به جنوب جاده هراز حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو و محدوده بایجان و همچنین در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده سه راهی چلاو، سنگین است.

جهان تاب وضعیت ترافیک خود در مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه در محدود گیلاوند را نیز در زمان حاضر نیمه سنگین اعلام کرد و از مسافران و رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39273

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر