دستگیری اراذل و اوباش قاچاقچی

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام مزاحمت و اوباش گری و ایراد ضرب و جرح شهروندان از سوی دو نفر اوباش، بلافاصله مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران طی هماهنگی با دستگاه قضائی، موقعیت دقیق آنان را شناسایی کردند.

دستگیری اراذل و اوباش قاچاقچی

سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام مزاحمت و اوباش گری و ایراد ضرب و جرح شهروندان از سوی دو نفر اوباش، بلافاصله مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران طی هماهنگی با دستگاه قضائی، موقعیت دقیق آنان را شناسایی کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با اعلام این خبر افزود: در نهایت ماموران در یک عملیات ضربتی به همراه مقادیری مواد مخدر و وسایل استعمال،یک تیغه چاقو و یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی بررسی به عمل آمده از این اوباش مشخص شد که دارای ۱۵ فقره سوابق کیفری در زمینه مواد مخدر، سرقت ، شرارت و درگیری با مردم هستند، افزود: با تشکیل پرونده و ارائه مستندات، افراد شرور زمین گیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کشف یک کیلو و  پنج گرم مواد مخدر تریاک و ۷۵ گرم سوخته تریاک با هوشمندی ماموران یگان امداد شهرستان خبر داد.

ساکی در تشریح جزئیات این عملیات، اظهار کرد: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر ملایر به یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه موتورسیکلت که رانندگان آنان در حال جابجا کردن بسته ای بودند، مشکوک می شوند.

این مقام مسئول افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودرو پراید مقدار یک کیلو و پنج گرم تریاک و در ادامه در بازرسی از محل سکونت راکب موتورسیکلت مقدار ۷۵ گرم سوخته تریاک و تعدادی وسایل استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه هر دو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ناجا و انتظامی ملایر بوده و در این ماموریت خطیر با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت ، مقتدرانه برخورد می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38406

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر