قاتل فراری خطرناک شکار شد

با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری نامبرده ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی، رصد و دقیق پلیسی سرنخ هایی از محل اختفای قاتل در یکی از روستاهای سراوان به‌دست آوردند.

قاتل فراری خطرناک شکار شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند مهرستانی پس از ۸ ماه فرار در شهرستان سراوان خبرداد.

سردار احمد طاهری در زاهدان در تشریح این خبر اظهارداشت: پس از وقوع قتل شهروند مهرستانی با استفاده از سلاح گرم توسط فردی ناشناس، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری نامبرده ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی، رصد و دقیق پلیسی سرنخ هایی از محل اختفاء قاتل در یکی از روستاهای سراوان بدست آوردند، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و در عملیاتی ضربتی پس از ۸ ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و به بزه ارتکابی با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در تحقیقات اولیه، علت وانگیزه قتل، اختلافات مالی عنوان شده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت و کسانی که درصدد ضربه زدن و یا خدشه دار کردن امنیت پایدار استان ما هستند را نخواهد داد./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38188

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر