جزئیات تازه از رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین | مجلس مجوز محرومیت معلمان مهرآفرین از رتبه‌بندی را نداده است

مجلس مجوزی نداده که معلمان طرح مهرآفرین در رتبه‌بندی قرار نگیرند و به آنها مبلغی علی‌الحساب داده شده است. تجربه این معلمان به مراتب بیشتر از تجربه نیروهای جدیدی است که می‌خواهند مشغول به کار شوند.

جزئیات تازه از رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین | مجلس مجوز محرومیت معلمان مهرآفرین از رتبه‌بندی را نداده است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خواهان توجه وزیر آموزش و پرورش به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین شد.

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که نمایندگی مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس را برعهده دارد در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخوردی که با معلمان طرح طرح مهرآفرین صورت می‌گیرد خارج از عرف، ضوابط و قانون است. معلمان این طرح بعضاً ۲۰ سال است که در حال همکاری با آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه از تکمیل فرآیند استخدام در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان | معلمان مهرآفرین و قرارداد کار معین منتظر اقدام مجلس هستند

او با بیان اینکه «همه معلمان طرح مهرآفرین در نقاط محروم در حال فعالیت هستند»، افزود: مجلس مجوزی نداده که معلمان طرح مهرآفرین در رتبه‌بندی قرار نگیرند و به آنها مبلغی علی‌الحساب داده شده است. تجربه این معلمان به مراتب بیشتر از تجربه نیروهای جدیدی است که می‌خواهند مشغول به کار شوند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: از وزیر محترم آموزش و پرورش خواهش می کنم که نسبت به توجه به معلمان طرح مهرآفرین دقت لازم را داشته باشند و نگذارند که حق این افراد ضایع شود.

آصفری همچنین در تذکر دیگری گفت: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که ایجاد کرده و اجازه قبولی به افرادی که در آزمون ورودی شرکت کرده‌اند را نمی‌دهد، باید شکسته شود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37456

ارسال نظر