جزئیات تازه از اجرای رتبه‌بندی معلمان | نباید حق معلمان مهرآفرین و فاقد کد استخدامی ضایع شود

تاریخ اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است و تا پایان مرداد بخشی از حق معلمان در رتبه‌بندی به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

جزئیات تازه از اجرای رتبه‌بندی معلمان | نباید حق  معلمان مهرآفرین و فاقد کد استخدامی ضایع شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت می‌کنیم که تا حد ممکن از کاغذبازی اداری، تدوین مقررات زائد و تاخیر غیر ضرور در اجرای طرح ربته بندی معلمان جلوگیری شود و همچنین حقی از نیروهای مهرآفرین ضایع نشود.

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مطلبی در صفحه شخصی توئیترش نوشت: «رتبه بندی معلمان با تصویب مجلس و همراهی دولت بالاخره در مرحله اجرا قرار گرفت.

نظارت خواهیم کرد که تا حد ممکن از کاغذبازی اداری، تدوین مقررات زائد و تاخیر غیر ضرور جلوگیری شود و همچنین حقی از نیروهای مهرآفرین و فاقد کد استخدامی ضایع نشود.»

۲۳ مردادماه، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از آغاز رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ مرداد خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین ۳۰ مرداد با حضور در برنامه صف اول شبکه اول سیما ضمن تبیین عملکرد دولت سیزدهم در آموزش و پرورش گفت: تاریخ اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است و تا پایان مرداد بخشی از حق معلمان در رتبه‌بندی به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود. بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنیم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37388

  • مهدی

    سلام علیکم
    در مورد عدم رتبه بندی معلمان استخدام طرح مهر آفرین که جناب آقای وزیر استناد به مصوبه شماره ۸۳۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۹ میکنند کسی نیست به ایشان بفرماید که در قانون چیزی به نام ((قانون عطف به ماسبق نمی شود)) است اکثر نیروهای مهرآفرین در سالهای 1391 و 1392 استخدام شده اند و این مصوبه اصلا وجود خارجی نداشت

ارسال نظر