جزئیات تازه از قتل و تیراندازی خونین در سیرجان

تحقیقات تکمیلی در خصوص تیراندازی در سیرجان انجام می شود

جزئیات تازه از قتل و تیراندازی خونین در سیرجان

دادستان سیرجان از انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص تیراندازی و قتل در سیرجان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از یک فقره تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان خبر داد و گفت: تیراندازی شامگاه گذشته در این سیرجان به علت نزاع بین دو نفر بر سر مسائل شخصی بوده که در نتیجه آن یک تن کشته، فردی نیز در بیمارستان بستری شده و تحت مداواست.

بیشتر بخوانید: قتل فجیع پسر ۱۷ساله جلوی در خانه‌اش

محسن نیک ورز اظهار داشت: شامگاه گذشته نزاع بین ۲ نفر روبروی یک بنگاه معاملاتی خودرو در خیابان ابوریحان سیرجان منجر به قتل یک مرد ۴۰ ساله سیرجانی شد.

این مقام قضائی اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد ۲ نفر که سابقا بر سر مسائل شخصی درگیری داشتند، شامگاه گذشته نیز مجدد درگیر یک نزاع خیابانی می‌شوند که متأسفانه قاتل با اسلحه شکاری مقتول را از پای درآورد.

نیکورز خاطرنشان ساخت: این فرد به علت وخامت اوضاع جسمی و خونریزی شدید به یکی از بیمارستان‌های کرمان منتقل شد اما سحرگاه امروز جان خود را از دست داد.

دادستان سیرجان اعلام کرد: قاتل نیز که مورد ضربات انتقام‌جویانه دوستان مقتول قرار گرفته بود در بیمارستان امام رضا سیرجان بستری شده و تحت درمان است.

وی گفت: در این رابطه پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان تشکیل شده است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37272

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر