کشف احتکار بزرگ لوازم خانگی در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی به ارزش تقریبی 3.5 میلیارد تومان در شهرستان بابلسر و پلمب انبار بازرگان متخلف خبر داد.

کشف احتکار بزرگ لوازم خانگی در مازندران

محمد محمدپور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی به ارزش تقریبی ۳.۵ میلیارد تومان در شهرستان بابلسر و پلمب انبار بازرگان متخلف خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر اسپیلت، تلویزیون، لوازم گرمایشی و غیره با برندهای مختلف داخلی و خارجی در انبار یکی از شرکت های بازرگانی خود کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به دپو عظیم انواع لوازم خانگی در یکی از انبارهای غیر مجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان بابلسر در بازرسی از انبار نگهداری کالا چند صد قلم کالای مصرفی با برندهای داخلی و قاچاق خارجی را کشف کردند.

محمد پور ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: انبار فوق پلمب و بازرگان متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد./ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36071

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر