اتوبوس مسافربری در محور سنندج-‌مریوان آتش گرفت

جزئیات آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در محور سنندج-‌مریوان اعلام شد.

اتوبوس مسافربری در محور سنندج-‌مریوان آتش گرفت

یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سنندج - مریوان دچار حریق شد.

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: حدود ساعت چهار بامداد یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سنندج- مریوان در محدوده گردنه تیتور دچار حریق شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: این اتوبوس از تهران به مقصد مریوان در حرکت بوده و مسافران قبل از شعله‌ور شدن خودرو پیاده شدند.

او افزود: اتوبوس به دلیل نقص فنی دچار حریق شده و علت حادثه در حال بررسی است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ساعت ۴:۱۶ بامداد امروز، گزارشی در خصوص وقوع حریق در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ۲۰ کیلومتری محور سنندج- مریوان به مرکز دیسپچ فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

رضا پیرا افزود: بی درنگ چهار تیم از نیرو‌های تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی با چهار آمبولانس و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

 او عنوان کرد: در این حادثه مورد فوتی نداشتیم و سه نفر مصدوم شده بودند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی و دو نفر از آنان با آمبولانس برای ادامه روند درمان، به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند.

پیرا ضمن قدردانی از عملکرد به موقع راننده اتوبوس، گفت: خوشبختانه در این حادثه راننده با هوشیاری عمل نموده و با اتفاق افتادن حریق در اتوبوس، بلافاصله مسافرین را از پیاده و از محل حادثه دور نموده بود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35840

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر