کشف بیش از یک تُن مواد مخدر از یک شهرستان

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در این مدت هزار و ۶۴ کیلوگرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر از یک شهرستان

سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر  گفت: در این مدت هزار و ۶۴ کیلوگرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است. در مدت یاد شده ۷۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با اشاره به افزایش سه درصدی دستگیری افراد خرده فروش موادمخدر و معتاد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در سال جاری، دستگیری سارقان ۲۷ درصدی و کشف وقوع سرقت ۹۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر به کاهش ۱۴۰ درصدی درگیری و کاهش ۱۰۰ درصدی نزاع دسته‌جمعی طی این مدت در شهرستان اشاره و تصریح کرد: تصادفات فوتی برون شهری امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۷ درصد افزایش و تصادفات درون شهری تغییری نداشته است.

سرهنگ ساکی ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، ۸۵۰ دستگاه موتور سیکلت و خودروی مزاحم توقیف شد که در مقایسه با سال قبل، رشد ۳۸ درصدی داشته باشد.

وی گفت: در مدت یاد شده حدود ۲۰ هزار تماس از طریق پلیس ۱۱۰ ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تعداد تماس‌های مردمی ۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین با اشاره به کاهش ۱۵۰ درصدی درگیری فردی و افزایش ۹ درصدی دستگیری مظنونین و متهمان متواری در این مدت، گفت: در نزاع دسته‌جمعی که روز گذشته در یکی از خیابان‌های ملایر رخ داد، در مجموع ۳۰ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ ساکی در تشریح این نزاع گفت: پس از اطلاع از این درگیری و اخذ نیابت از دستگاه قضایی، به سرعت طرح ارتقای امنیت اجتماعی در روستای محل سکونت منازعه کنندگان اجرا و ۲۵ نفر از افراد اصلی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر علت و انگیزه این درگیری را وجود هاختلاف بین ۲ طایفه عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این روستا، ۱۲ خودرو، ۲۵ دستگاه موتور سیکلت، مقداری مواد مخدر، ۱۰۰ عدد چماق و سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۲۰ عدد قمه و شمشیر کشف شد./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35490

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر