جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس

اگر در فضای مجازی حضور دارید، احتمالا ویدیوی حضور شخصی شبیه به جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی در عزاداری یکی از شهر‌های ایران را دیده اید

جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس

اگر در فضای مجازی حضور دارید، احتمالا ویدیوی حضور شخصی شبیه به جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی در عزاداری یکی از شهر‌های ایران را دیده اید. ویدیویی که سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی پای برخی سیاستمداران را به تایید و تکذیب ادعا‌هایی در مورد حضور جانی دپ در عزاداری محرم امسال باز کرد. در واقعیت اما بدل جانی دپ ایرانی است و در تبریز متولد شده است.

به گزارش عرشه آنلاین ، حالا هم بدل ایرانی جانی دپ در فضای مجازی صفحه‌ای ایجاد کرده و در این مدت دنبال کنندگان صفحه اش به ۱۲ هزار نفر رسیده است. او این صفحه را حدود ۵ ماه قبل ایجاد کرده و حالا به لطف وایرال شدن ویدیو و تصاویر حضورش در عزاداری‌های امسال به سرعت دنبال کنندگان اش در حال افزایش است.

البته جانی دپ ایرانی مدعی است که برای دیده شدن به عزاداری نرفته است و فیلم را هم دوستان او نگرفته اند. او به یک سایت داخلی گفته که امسال نتوانسته اند موکب برپا کنند، به همین دلیل برای عزاداری به سر کوچه شان رفته بود که ویدیو و تصاویری از او در این مراسم ضبط و منتشر شد.

جانی دپ ایرانی

جانی دپ ایرانی، نام کامل اش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است. اما گفته که دوستان و نزدیکان اش او را امین ثالث صدا می‌زنند. بدل ستاره هالیوود گفته که متولد تبریز است و اکنون ۲۹ سال سن دارد.  

در مورد شغل اش هم امین ثالث گفته که دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است. اما تا پیش از این به مشاوره دادن کنکور مشغول بوده است.

جانی دپ ایرانی

جانی دپ ایرانی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35425

ارسال نظر