مردم این استان از واکسن‌گریز شدند؟

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: استقبال مردم از تزریق دوز یادآور چندان جالب نیست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

مردم این استان از واکسن‌گریز شدند؟

رضا ابراهیمی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: استقبال مردم از تزریق دوز یادآور چندان جالب نیست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

به گزارش عرشه آنلاین، وی ادامه داد: بحث اقناع و اطلاع رسانی در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و دعوت از مردم برای تزریق واکسن، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس، بیان کرد: مسوولان حوزه آموزش و پرورش استان ضمن فرهنگ سازی و دعوت از دانش آموزان برای تزریق واکسن، باید تهویه مناسب و لازم کلاس‌های درس را نیز مهیا کنند.

وی بر پیگیری مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونا توسط دبیرخانه تاکید کرد و گفت: تشکیل سامانه جامع واکسیناسیون ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه کم کاری و غیبت در جلسات قابل قبول نخواهد بود و لازم است اعضا در جلسات ستاد مقابله با کرونا حضور جدی داشته باشند.

ابراهیمی همچنین بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: تمامی تدابیر لازم در رابطه با مباحث درمانی و پزشکی زائرین اربعین باید اتخاذ شود.

وی از عملکرد هیات‌های مذهبی فعال آذربایجان‌غربی در مراسم عزاداری حسینی قدرانی کرد و افزود: برگزاری مراسم در محیط باز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات عزادارای قابل قبول بود./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35390

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر