کوهنوردان قله سبلان نجات پیدا کردند

رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر مشگین شهر گفت: یکی از بانوان کوهنورد بخاطر مشکل در اندام حرکتی و اسکلتی و ضعف عمومی و عارضه کوه گرفتگی شدید توان برگشت به سمت پایین را نداشت.

کوهنوردان قله سبلان نجات پیدا کردند

محمد مظفری، رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر مشگین شهر با اعلام این خبر که امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر دو بانوی کوهنورد را در ارتفاعات سبلان نجات دادند، گفت: یکی از بانوان کوهنورد بخاطر مشکل در اندام حرکتی و اسکلتی و ضعف عمومی و عارضه کوه گرفتگی شدید توان برگشت به سمت پایین را نداشت.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش با توجه به شرایط بد جوی و بارندگی و افت دما در ارتفاع  ۳۹۱۱ به مصدوم و همراه و همنورد وی دسترسی یافته و هر دو آنها را به محل امن هدایت کردند.

وی گفت: نجاتگران و امدادگران با حضور در بالین مصدوم و نصب ابزار تخصصی بسکت فیکس ، وی را پس از ساعت‌ها تلاش تحویل تیم پشتیبان عملیات مستقر در پناهگاه شمال شرقی و آمبولانس جهت عزیمت به شابیل دادند.

وی ادامه داد: مصدوم حادثه پس از دریافت خدمات اولیه نجات در آمبولانس هلال‌ احمر و ریکاوری در شرایط مناسب در منطقه شابیل مشگین شهر تحویل خانواده‌اش شد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر