پلمپ 20 سفره خانه؛ استخرهای آلوده بسته شدند

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در بازدیدهای کارشناسان سلامت محیط، موارد نقص بهداشتی به اطلاع متصدی رسانده می‌شود و زمان لازم نیز برای برطرف کردن موارد اعلام می‌شود.

پلمپ 20 سفره خانه؛ استخرهای آلوده بسته شدند

شایسته شمی‌پور، سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در بازدیدهای کارشناسان سلامت محیط، موارد نقص بهداشتی به اطلاع متصدی رسانده می‌شود و زمان لازم نیز برای برطرف کردن موارد اعلام می‌شود. در صورتی که پس از اعلام و صدور اخطار رفع نقص نشود، اقدام به پلمب و ارجاع به مراجع قضایی خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین از مرکز بهداشت غرب اهواز، وی با اشاره به اینکه به گزارش سازمان جهانی بهداشت علت عمده مرگ حدود ۲ درصد از ۲.۲ میلیون کودک زیر ۲ سال که در اثر بیماری‌های اسهالی جان خود را دست می‌دهند، آلودگی غذا و آب آشامیدنی است، افزود: در راستای اجرای ماده ۱۳ و پروتکل‌های مرتبط با پیشگیری از کرونا، این اماکن توسط کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان خوزستان پلمب و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

وی در پایان تصریح کرد: در این مدت ۲۰ سفره‌خانه عرضه‌کننده قلیان و شش استخر دارای آلودگی میکروبی آب نیز به دادگاه  معرفی شده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34346

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر