جزئیات جدید از آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان | اجرای رتبه‌بندی آرزوی رویایی معلمان شد!

اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است.

جزئیات جدید از آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان | اجرای  رتبه‌بندی آرزوی رویایی معلمان شد!

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است، اظهار کرد: آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.

سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: گناه تعداد کثیری از معلمان خدمت‌گزاران نهضتی، شرکتی، قراردادی، خرید خدمت، مهدکودک و پیش دبستانی که سال‌ها عمر و جوانی خود را در مناطق محروم و دورافتاده کشور صرف نظام آموزش تعلیم و تربیت کردند چیست؟ چرا این نیروها بلاتکلیف هستند؟

 وی با بیان اینکه «اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان پس از گذشت چندین ماه از تصویب آن اکنون به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل شده است»، افزود: آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اوضاع دام، دامدار و کشاورز مساعد نیست، اوضاع معیشتی و نهاده‌های دامی دامداران به هیچ عنوان خوب نیست و دامدار و کشاورز از عدم پرداخت به موقع مطالبه خود گلایه دارند؛ این شرایط مدیریت و نظارت به همراه اقدام عاجل را می‌طلبد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33312

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • جیمی

        دیگه هیچ معلمی درس نخواهد داد وقتی حقوق کارگر شهرداری هم بیشتر از حقوق معلم هست پس نه درس خواهیم داد و نه کاری به دروغ هایتان داریم

      ارسال نظر