عفاف و حجاب در ادارات ساماندهی می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: طرح جامع عفاف و حجاب با اولویت ساماندهی این حوزه در ادارات عملیاتی می‌شود.

عفاف و حجاب در ادارات ساماندهی می‌شود

حجت الاسلام بحری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران گفت:طرح جامع عفاف و حجاب در کشور عملیاتی می‌شود و در مرحله اول هدف ساماندهی این حوزه در دستگاه‌های دولتی است که هم اکنون در حال بازرسی هستیم.

وی افزود: در حوزه عفاف و حجاب ۳۲ دستگاه دولتی وظایفی را بر عهده دارند که در این زمینه کم کاری کرده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: هدف این است که مردم را با مهارت دین آشنا شوند و در فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بر خلاف تصوری که در جامعه وجود دارد این ستاد موظف نیست که در اغلب موارد وارد امر به معروف و نهی از منکر شود بلکه باید ساز و کار‌هایی را طراحی کند که مردم ورود کنند.

حسینی سرپرست معاونت فرهنگ اموزش و رسانه هم گفت: سرود امتداد راه عاشورا با محتوای امر به معروف و نهی از منکر در حال ساخت است که در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

حسینی افزود: با طراحی بیلبورد و فیکسچر فضاسازی شهر با شعار در امتداد عاشورا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تولید استیکر برچسبی برای خودرو‌ها هم انجام شده است.

گرامی سرپرست مطالبه گری ستاد امر به معروف هم گفت: تشکل‌های مردمی در حوزه تخصصی با موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، گردشگری، طب سنتی، سلامت و بهداشت، محیط زیست، تربیت بدنی، هنر و رسانه، اسیب‌های اجتماعی و موضوع خانواده راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در هر اداره‌ای به صورت قانونی ستاد امر به معروف هم شکل گرفته است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33036

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر