اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان

اینترنت همراه اول در شبکه شاد رایگان است / فقط در بخش «شاد بوم» ترافیک اینترنت تمام بها منظور می شود

اینترنت رایگان برای دانش آموزان و معلمان

مدیر راهبری شبکه شاد گفت: اینترنت همراه اول در شبکه شاد همچنان رایگان است و تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته نشده است

علی باقرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر راهبری شبکه شاد در گفت و گو با رکنا در پاسخ به اینکه برخی از کاربران شبکه شاد گلایه دارند که علی رغم صحبت های پیشین مبنی بر رایگان بودن اینترنت همراه اول در این شبکه، از حجم اینترنت آنها کاسته می شود، گفت: ممکن است سرویس دیگری مثل وی پی ان داشته باشند که فعال باشد و اینترنت آنها از آن طریق مصرف شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به اینکه شبکه شاد با فیلترشکن کار نمی کند و شاید علت چیز دیگری باشد گفت: همچنین ممکن است نرم افزارهایی داشته باشند که خودشان اجازه داده اند که نرم افزار دائما فعال باشد و فعال بودنشان مصرف اینترنت دارد. اوپراتور همراه اول، در رایگان کردن آی پی شاد پیشگام بوده است و تا کنون در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

باقرزاده در ادامه گفت: فقط در بخش شادبوم ، اینترنت مصرف می شود. شادبوم محل مشارکت بخش غیردولتی در تولید محتوا و عرضه محصولات مختلف است و بالای این بخش نوشته شده است که ترافیک اینترنت تمام بها منظور می شود که این هم بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی است و تمام هزینه به دست آمده صرف تولید محتوا در بخش غیر دولتی می شود..

منبع: طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3127

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر