یک فرمانده سپاه: خواننده‌ها را از خیابان‌ها جمع کنید

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: اینکه یک سری خواننده‌ در خیابان سعدی ایلام ، همینجوری تار می زنند و می خوانند و ما باید نگاه کنیم و سکوت کنیم به نظرم نیروی انتظامی باید اینها را جمع کند و اگر کوتاهی کند، جفاست، بسیج هم باید کمک کند.

یک فرمانده سپاه: خواننده‌ها را از خیابان‌ها جمع کنید

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به بی توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه گفت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

سردار جمال شاکرمی با اشاره به بی‌توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه اظهار داشت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برخی از بی‌توجهی‌ها به مسئله حجاب که گاهاً در کوچه و خیابان‌های ایلام مشاهده می‌شود دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: ایلام همیشه تحت تاثیر موضوعات معنوی و اعتقادی خود بوده و دارای فرهنگی است که ریشه در تاریخ دارد، باید همگی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان ما و افرادی که نگاه و فکر آنها آلوده است و نگاهشان به بیرون است و تحت تاثیر جذبه‌های فرهنگ غرب که یک فرهنگ پوچ است، هستند در کشور ما پایه گذاری شود و از آن جلوگیری کنیم.

شاکرمی به پیاده راه طالقانی ایلام هم اشاره کرد و گفت: در بعضی از معابر شهر ایلام هنجار شکنی‌هایی دیده می‌شود که جا دارد نیروی انتظامی، بسیج، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و همه دلسوزان ورود کنند و تذکرات لازم را بدهند.

فرمانده سپاه ایلام به خانواده یادآورشد: باید خانواده‌ها خودشان مراقبت کنند و فضای فرهنگی و دلنشین شهرمان که هم شهیدپرور هستیم و هم سابقه فرهنگی و ریشه در تاریخ داریم، دستمایه برخی ها از هنجار شکنان نشود.

وی بیان داشت: متاسفانه ما امروز با گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب و تقدیم شهیدان و پیش برندگی انقلاب در همه عرصه‌ها در بحث حجاب و عفاف دارای مشکلاتی هستیم، بعضی از افرادی که دنبال نشان دادن خودشان هستند پا را از گلیم خود فراتر گذاشتند و در معابر عمومی و در بعضی از مکان‌هایی که مردم دنبال آسایش و آرامش هستند، واقعاً چیدمان فرهنگی آنجا را به هم زده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان این که درست است، گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این امور در جای خودش مهم هستند و مسئولان نظام وظیفه دارند کار کنند و خدمات بدهد ولی حق عمومی خانواده هایی که می‌خواهند در فضای شهر بروند باید محفوظ باشد و با طیب خاطر و آرامش بتوانند فرزندانشان را به خیابان بفرستند.

شاکرمی در ادامه یادآورشد: حجاب فقط مخصوص خانمها نیست برخی از آقایان را می بینی که پوششان شرم آور است، حجاب هم برای خانم ها و آقایان هست که باید حل شود.

وی با تاکید به رعایت حجاب در ادارات استان ایلام گفت: احساس می‌کنم برخی از مدیران در خصوص موضوع حجاب بی توجه بوده و یا قدرت مدیریت ندارند که لازمه مدیریت اعمال قانون و رعایت حجاب در ادرات نیز است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: اینکه یک سری خواننده‌ در خیابان سعدی ایلام ، همینجوری تار می زنند و می خوانند و ما باید نگاه کنیم و سکوت کنیم به نظرم نیروی انتظامی باید اینها را جمع کند و اگر کوتاهی کند، جفاست، بسیج هم باید کمک کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30386

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر