دستگیری ۳۴ هنجارشکن در کیش

رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ۳۴ هنجارشکن در اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد در پارک ها و تفرجگاه های این جزیره دستگیر شدند.

دستگیری ۳۴ هنجارشکن در کیش

سرهنگ سید مسعود میرحسینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد در قالب ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با افراد هنجارشکن شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در پارک ها و تفرجگاه های در دستور کار کارکنان پلیس کیش قرار گرفت.

وی افزود: در چهارمین مرحله از طرح رعد، چهار نفر سارق شناسایی و دستگیر و ۹ دستگاه کندانسور مسروقه کشف شد.

سرهنگ میرحسینی افزود: در این طرح ۳۴ نفر افراد هنجارشکن، افراد معتاد متجاهر و لامکان، خرده فروش مواد مخدر و تعدادی سارق دستگیر، ۳۵ دستگاه موتورهای شارژی متخلف با عناوین گوناگون تخلف نظیر رانندگی در پیست دوچرخه و اجاره غیرمجاز توقیف شد و همچنین دستگیری و دلالت و تعداد ۱۳ نفر که در پارک ها و تفرجگاه ها ایجاد مزاحمت می کردند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کرد، یادآور شد: متهمان این طرح پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

رییس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را تحقق بهینه مطالبات مردمی عنوان و تأکید کرد: برای موفقیت در این عرصه، پلیس آمادگی بهره مندی از ظرفیت مردمی را دارد که مردم می توانند با تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰، پلیس را در انجام مأموریت های خود یاری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29023

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر