دستگیری سرکرده مخوف قاچاقچیان در یکی از محلات آلوده شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سرکرده قاچاقچیان خرد مواد مخدر در یکی از محلات آلوده شهر خبر داد.

دستگیری سرکرده مخوف قاچاقچیان در یکی از محلات آلوده شهر

سرهنگ امیر مختاری گفت: مأموران کلانتری ۱۳ شهید سعیدی با رصد و پیگیری فعالیت یکی از سرکردگان مواد مخدر و اشراف اطلاعاتی بر روی نامبرده در یکی از محلات آلوده شهر قم اقدامات مجرمانه اش برای پلیس محرز و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

او گفت:همدست او  در این عملیات دستگیر شد و از مرمان  ۲ کیلو و ۲۲۸ گرم مواد روان گردان اعم از شیشه و هروئین و نیز ترازوی توزین دیجیتال و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم می گوید: متهم اصلی فاقد سابقه اعتیاد است و تنها با تعداد محدودی از خرده فروشان در ارتباط بوده و طی بررسی صورت گرفته علاوه بر کشف ۴۵۰ میلیون ریال وجه نقد، مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نیز گردش مالی اخیر او از طریق دستگاه پُز بوده است.

سرهنگ مختاری گفت:از متهمان یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد و در نهایت  به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مأموران انتظامی نسبت به دستگیری مجرمان اقدام کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28399

ارسال نظر