درخواست یک نماینده مجلس | کمیسیون اصل ۹۰ به عدم اجرای رتبه بندی معلمان ورود پیدا کند! / ویدئو

برخی در دولت در اجرای قانون رتبه بندی معلمان کارشکنی می کنند/ مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع رسیدگی کنند

درخواست یک نماینده مجلس | کمیسیون اصل ۹۰  به عدم اجرای رتبه بندی معلمان ورود پیدا کند! / ویدئو

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه برخی در دولت در اجرای قانون رتبه بندی معلمان کارشکنی می کنند، گفت: مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع رسیدگی کنند.

محمد وحیدی در  مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه مجلس باید با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی از شأن مجلس دفاع کند. مجلس برای رتبه بندی معلمان بعد از ارائه لایحه قانونی و طی مراحل قانونی و با بیش از ۹۰ درصد این لایحه را مورد تایید قرار داده است. رئیس جمهور دستور اجرای آن را صادر کرده که این موضوع تا ۱۱ شب روز گذشته در فراکسیون فرهنگیان با وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه بعد از ۴۰ سال ۳۸ هزار میلیارد برای اجرای این قانون در نظر گرفته شد.

وی افزود: متاسفانه برخی با تفکر برنامه ۲۰:۳۰ در سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی مانع اجرای قانون مجلس شده اند و می خواهند قانون را ناقص اجرا کنند که این ناقص اجرا شدن قانون باعث تبعات منفی در فضای عمومی کشور به خصوص فرهنگیان خواهد شد. آیا این موارد مصداق ناامیدکنندگان ملت نیست؟ از هیات رئیسه می خواهم براساس ظرفیت های قانونی طبق ماده ۱۰۷ و ماده ۲۳۴ و بحث استفاده از ظرفیت های کمیسیون اصل ۹۰ مقابل این افراد بایستد. مگر مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ نباید در مقابل کارشکنی ها بایستند؟ لذا انتظار داریم پیگیری های لازم در این خصوص صورت گیرد.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: قانون باید اجرا شود که در این خصوص به سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش توصیه می کنم که در اجرای قانون جهت کمک به دولت تسریع کند که این قانون حق مسلمی برای معلمان عزیز است./

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28563

  • ناشناس

    اقایان نمایندگان چرا از حق قانونی خود برای دفاع از ملت (فرهنگیان) استیضاح وزیر اموزش وپرورش استفاده نمی کنند اگر راست می گویند

ارسال نظر