برادرکشی با کمک والدین

پسر جوان بعد از کشتن برادرش جسد او را با کمک والدین خود از خانه بیرون برد و در یک روستا رها کرد.

برادرکشی با کمک والدین

پسری جوان که با همدستی والدینش برادر خود را به قتل رسانده است بازداشت شد و در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

تحقیقات پیرامون این پرونده از روز ۱۵ خرداد و زمانی آغاز شد که به‌ کارآگاهان جنایی شهرستان فیروزآباد استان فارس خبر دادند جسد پسری جوان کنار رودخانه‌ای در یکی از روستاها رها شده است. وقتی ماموران به محل کشف جنازه رفتند و بررسی‌های اولیه را انجام دادند به این نتیجه رسیدند که مرگ این جوان عادی نیست و او به قتل رسیده است.

شواهد موجود در صحنه جرم نشان می‌داد این فرد در مکانی دیگر کشته شده و سپس قاتل یا قاتلان با هدف از بین بردن سرنخ‌ها جسد را منتقل و رها کرده‌اند.

در حالی‌که جسد برای انجام آزمایش‌های تخصصی و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده بود، کارآگاهان به پیگیری سرنخ‌های موجود پرداختند و تمامی مدارک دال بر آن بود که پسر جوان توسط فرد یا افرادی آشنا و با اهداف شخصی به کام مرگ کشانده شده است. در این میان افشای اختلافات این پسر با اعضای خانواده و به‌ویژه برادرش پلیس را یک گام به حل معمای جنایی نزدیک کرد.

ماموران برادر مقتول را بازداشت کردند و وقتی او تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت اقرار کرد برادرش را به قتل رسانده است. او گفت پدر و مادرش نیز از این جنایت مطلع هستند و به او برای خارج کردن جسد از خانه و رها کردن کنار رودخانه کمک کرده‌اند.

کارآگاهان در گام بعدی والدین مقتول را دستگیر کردند که آن دو نیز اتهام‌شان را پذیرفتند و از اختلافات دامنه‌دار خانوادگی سخن گفتند که سبب شده چنین جنایتی را طراحی و اجرا کنند.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26329

ارسال نظر