رئیسی: امیدواریم طرح رتبه بندی معلمان به نتیجه برسد /معیشت و منزلت معلمان در دستور کار مجلس و دولت است (ویدئو)

رئیس جمهور در دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش: محور انتخاب وزیر، شایستگی است، نه قرابت نه رقاقت و نه فشار رسانه ای. بعد از 10 سال شورای عالی آموزش و پرورش را تشکیل دادیم و من هم شرکت کردم. معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در زمان خود انجام شد.

رئیسی: امیدواریم طرح رتبه بندی معلمان به نتیجه برسد /معیشت و منزلت معلمان در دستور کار مجلس و دولت است (ویدئو)

سید ابراهیم رئیسی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت

جلسه سند تحول آموزش و پرورش با حضور معاون اول تشکیل شده است. همچنین رتبه بندی معلمان با همکاری مجلس دنبال شده و امیدواریم به نتیجه قطعی برسد. ارتقاء شأن و جایگاه و معیشت معلمان در دستور کار دولت و مجلس است.

محور انتخاب وزیر، شایستگی است، نه قرابت نه رقاقت و نه فشار رسانه ای.

  بعد از ۱۰ سال شورای عالی آموزش و پرورش را تشکیل دادیم و من هم شرکت کردم.

معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در زمان خود انجام شد.

دکتر فیاضی در مصاحبه ها از جایگاه ممتاز برخوردار شد / خودم چند بار با او صحبت کردم.

تا کسی را بین خودم و خدا حجت نبینم حتی اگر همه هم جمع شوند، انتخاب نمیکنم

سید ابراهیم رئیسی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: ۸۳ روز قبل در مجلس شورای اسلامی و از همین تریبون در محضر نمایندگان ملت برای رأی اعتماد به کابینه مسائلی را مطرح کردم و با امید به اینکه کشور با تلاش دولت و همکاری مجلس بتواند از مشکلات عبور کند و امروز بعد از ۸۳ روز از اعتماد نمایندگان بیش از هر زمان دیگری امیدوارترم.

وی افزود: امروز به حل مشکلات، باز شدن گره ها با دعای خیر مردم، خانواده شهدا، رهنمودهای رهبری و در جهت رفع دغدغه های ملت و نمایندگان، امیدوارم و احساس می کنم، بارقه هایی از گشایش وجود دارد، همانطور که در مسیر واکسیناسیون در مسیر تأمین ۱۰۰ میلیون دز واکسن گام برداشتیم و با تامین داروهای مورد نیاز شرایط متفاوتی نسبت به قبل رقم خورد، می توانیم به حل مشکلات امیدوار باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: قبل از تشکیل دولت سیزدهم، سخن از کیفیت پرداخت حقوق و چگونگی آن برای کارمندان بود که از کدام منبع باید انجام شود و نگرانی هایی برای آن وجود داشت، اما امروز با گذشت ۸۳ روز، بدون استقراض از منابع، حقوق و دستمزدها در زمان خود پرداخت شد و فروش نفت در شرایط مساعدی قرار دارد و آنچه که از پرداخت ها دولت باید انجام دهد، انجام شد.

 

 

وی با اشاره به وضعیت فروش نفت در گذشته گفت: موضوع فروش نفت و افزایش درآمدهای نفتی با موفقیت انجام شده و دنبال می شود و همینطور افزایش منابع مالی و ارزی و ریالی بحمدالله صورت می گیرد و اینها پشتوانه هایی است که می شود گام های خوبی برای مسائل اقتصادی کشور باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: نمایندگان توجه کنند، من سربسته عرض می کنم با اقداماتی که همین روزها صورت گرفت، ما نسبت به منابع مان و تامین کالاهای اساسی بسیاری از نگرانی ها را مرتفع کردیم و نگرانی های گذشته را نداریم و به شما نمایندگان ملت عرض می کنم بحمدالله در مورد کالاهای اساسی نگران ذخایر نیستیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2548

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر