مانع جدید بر سر راه رتبه بندی معلمان | شرکت در آزمون قبل از انجام رتبه بندی

یک مانع جدید بر سر راه رتبه بندی معلمان ایجاد شد . معلمان باید قبل از رتبه بندی در آزمونی با محوریت سازمان سنجش شرکت کنند .

مانع جدید بر سر راه رتبه بندی معلمان  | شرکت در آزمون قبل از انجام رتبه بندی

یک مانع جدید بر سر راه رتبه بندی معلمان ایجاد شد . معلمان باید قبل از رتبه بندی در آزمونی با محوریت سازمان سنجش شرکت کنند .

به گزارش عرشه آنلاین ،دیروز  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش  در نشست با فرهنگیان فرهیخته گلستان در کانون طا‌های گرگان با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام اختلاف نظر دارد افزود: این مسئله امروز چهارشنبه در کمیسیون دولت بررسی و چهارشنبه آینده نیز در جلسه هیئت دولت بررسی و به جمع بندی خواهیم رسید.

او تاکید کرد: هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

در همین حال حمیدرضا قائم پناه از فعالین حوزه تعلیم و تربیت در توییتی نوشت: براساس اخبار موثق، نمایندگان سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه‌وبودجه مقابل وزارت آموزش و پرورش ایستاده‌اند تا ‎رتبه بندی معلمان را زمین بزنند و مانع جدی تصویب نهایی رتبه‌بندی شده‌اند و اخیراً نمایندگان این دو سازمان پیشنهاد داده‌اند که برای ‎#رتبه_بندی، آزمونی با محوریت سازمان سنجش از معلمان گرفته شود که این اتفاق، غیرمنطقی و برخلاف قانون است.ضروری است نمایندگان نسبت به سنگ‌اندازی‌های نمایندگان سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه‌وبودجه ورود کنند.

توئیت در باره رتبه بندی معلمان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23547

  • مسعود

    برگزاری آزمون؟ یعنی چی؟ خب معلومه یعنی رتبه بندی کشک یعنی وقت کشی یعنی دیوانه کردن معلمان یعنی.....

ارسال نظر