حمله اشرار مسلح به ماموران پلیس در تجمع مقابل بنیاد شهید خیابان طالقانی | قاتل فراری دستگیر شد + عکس

صبح امروز ماموران ناجا در خیابان طالقانی تهران مورد حمله دو فرد مسلح قرار گرفتند.

حمله اشرار مسلح به ماموران پلیس در تجمع مقابل بنیاد شهید خیابان طالقانی | قاتل فراری دستگیر شد + عکس

صبح امروز وقوع یک فقره حادثه مسلحانه در خیابان طالقانی به مأموران پلیس تهران بزرگ اطلاع داده شد.

بر اساس اطلاعات اولیه مشخص شد در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین و شهروندان کرده است که در این حادثه دو نفر از مأمورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

این در حالی بود که گفته می‌شود این افراد بلافاصله پس از وقوع درگیری دستگیر شده و در حال بازجویی است.

بر اساس کسب مشخص شد که حال دو مأمور خوب بوده و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند و خبر شهادت این دو مأمور که در فضای مجازی منتشر شده است تکذیب می‌شود.

اخبار تکمیلی از تیراندازی به ماموران پلیس

ساعتی پیش یک شرور با ماموران پلیس در خیابان طالقانی درگیر و بلافاصله دستگیر شد.

در درگیری صبح امروز خیابان طالقانی که توسط فردی شرور صورت گرفت، ۴ مامور پلیس مجروح شدند.

به گزارش پلیس ساعتی پیش در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرد.

متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است. به گفته پلیس در خیابان طالقانی و مناطق اطراف امنیت برقرار است و مورد خاصی وجود ندارد./ باشگاه خبرنگاران

هویت ضارب ماموران پلیس مشخص شد

رئیس پلیس پایتخت جزئیات تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی را تشریح کرد و گفت: این متهم، قاتل فراری بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مأمورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت مأموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. رئیس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت مأموران و شهروندان شلیک می‌نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است. در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

نخستین تصویر از ضارب مسلح خیابان طالقانی

تیراندازی به ماموران ناجا

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22785

ارسال نظر