جزئیات جدید از پشت‌پرده حمله تروریستی مشهد و شهادت 2 طلبه‌ در حرم رضوی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، جزئیات حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی و شهادت دو طلبه را تشریح کرد.

جزئیات جدید از پشت‌پرده حمله تروریستی مشهد و شهادت 2 طلبه‌ در حرم رضوی

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت دو طلبه در پی هجوم عناصر تروریستی تکفیری به حرم رضوی اظهار کرد: بنده به نمایندگی از سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این حادثه تلخ را محکوم می‌کنم و به خانواده‌های این دو طلبه شهید مجدداً این حادثه را تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع شهادت این دو طلبه را در حرم مطهر رضوی در دست بررسی دارد، اضافه کرد: ابعاد مختلف امنیتی و سیاسی این حادثه را به شدت پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نکته اساسی اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط حفاظتی و امنیتی باید تدابیر لازم را در اماکن مختلف تشدید کنند تا شاهد چنین حوادث تأسف‌باری نباشیم.

گلرو بر ضرورت حفظ هوشیاری و خوانش دقیق سناریوی طراحی شده از سوی دشمنان جمهوری اسلامی تأکید کرد و متذکر شد: هدف دشمنان آن است که فضای کشور را تنش‌آلود و روابط دو ملت دوست و برادر ایران و افغانستان را دچار خدشه کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان باید مقابل حربه و توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند، افزود: امیدوارم با مدیریت صحیح فضا و برخورد مناسب با عوامل شهادت دو طلبه مشهدی دیگر شاهد اتفاقات ناگوار همچون شهادت طلبه‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حادثه شهادت طلاب نشان داد در شرایطی که رژیم صهیونیستی دنبال سناریوسازی‌های تخریبی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی است عناصر خود را که از تکفیری‌ها هستند به کار می‌گیرد و زمانی در کشور‌های منطقه ازجمله سوریه، عراق، لبنان و امروز نیز در مناطق شرقی اهداف تروریستی خود را دنبال می‌کند.

گلرو در پاسخ به این سؤال که پشت پرده شهادت طلبه‌های مشهدی چه جریان و گروهی قرار دارد؟ گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی در حال بررسی این موضوع هستند تا پشت پرده این حادثه مشخص شود و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی سعی دارد در آینده از وقوع این حادثه تلخ و تأسف‌بار جلوگیری کند./تهران نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18018

ارسال نظر