انتقاد خطیب جمعه تبریز از «نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها و حتی روی انواع مانکن‌ها» و بی حجابی گردشگران

در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند

انتقاد خطیب جمعه تبریز از «نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها و حتی روی انواع مانکن‌ها» و بی حجابی گردشگران

ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام سیّدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: گزارش‌هایی در تبریز به دست می شود مبنی بر نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها و قرار دادن آنها در ویترین مغازه ها و حتی روی انواع مانکن‌ها، که مشاهده چنین صحنه هایی در شهری مثل تبریز تاسف بار است.

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: چنین مواردی واقعا" برای جامعه اسلامی مناسب نیست؛ مگر قدیم بازار این شکلی بود؛ در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی همچنین از اینکه برخی از گردشگران نوروزی در تبریز اصلا" توجهی به حجاب نداشتند، انتقاد کرد و گفت: باید به این افراد تذکر داد که مردم تبریز از این وضعیت ناراضی هستند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15483

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر