خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش‌ حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.

خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش‌ حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه انجام می‌شود

در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  مقرر شد، افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این باره گفت: «با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.»

وی افزود: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه است و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد. 

موسوی تصریح کرد: رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15259

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        اینقدر بازنشستگان تامین اجتماعی را اذیت نکنید فعلا علی الحساب پرداخت کنید

      • ناشناس

        سلام همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته را هر چه زودتر اجرا کنید فرقی با شاغلین ندارند سی سال برای دانش اموزان این سرزمین زحمت کشیدند و جوانی گذاشتند با این تورم و گرونی چکار کنند این قشر باید در اولویت باشند با تشکر

      ارسال نظر