ورود خودرو به کیش ممنوع شد

طبق اعلام معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان، اعمال محدودیت موقت ورود خودرو به جزیره کیش اعمال می‌شود.

ورود خودرو به کیش ممنوع شد

اسماعیل مکی زاده گفت: بنا اعلام سازمان منطقه آزاد؛ استقبال گردشگران از سفر به جزیره زیبای کیش باعث شده که مشکلاتی نظیر ایجاد ترافیک در سطح شهر و غیره ارائه خدمات مطلوب و قاعده منده را با اختلال روبرو کند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات متخذه و هماهنگی های صورت گرفته به منظور تسهیل در خروج گردشگران از جزیره کیش از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه دهم فروردین به مدت ۴۸ ساعت محدودیت موقت و عدم پذیرش خودرو از بنادر «چارک و آفتاب» به مقصد جزیره کیش اعمال می شود.

به گفته مکی زاده محدودیت‌های اعمالی خودروهای پلاک جزیره کیش، خودروهای حامل مواد غذایی، سوختی و فاسد شدنی را شامل نمی شود.

دبیر ستاد تسهیل سفرهای دریایی هرمزگان تاکید کرد: ارائه خدمات در بنادر چارک و آفتاب مستلزم دو فاکتور مهم نظیر شرایط مطلوب و مساعد جوی حاکم بر منطقه و اعلام پذیرش مسافر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی ادامه داد: محدودیت اعمالی در زمان شرایط نامساعد جوی فقط و فقط بمنظور ارتقا ایمنی سفرها و اعمال محدودیت تردد و پذیرش مسافران از سوی منطقه آزاد کیش بدلیل متناسب سازی تعداد ورود و خروج شناور با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به هموطنان در این جزیره اتخاذ می شود.

شایان ذکر است؛ ۲۰ لندیگ کرافت با ظرفیت یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و ۱۰ شناور مسافری نیز با یک‌هزار و ۲۰۰ صندلی در مسیر سه گانه بنادر چارک و آفتاب به سمت کیش و بالعکس به ارائه خدمات مشغول اند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14165

ارسال نظر