اشرار|درگیری با اشرار|درگیری پلیس با اشرار

فردی از اشرار مسلح سیستان بلوچستان کشته شد!

درگیری پلیس با فرد مسلحی که از اشرار بود منجر به کشته شدن وی شد!

فردی از اشرار مسلح سیستان بلوچستان کشته شد!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: شرور و سارق مسلحی که اقدام به شرارت و راه‌بندی در مسیرهای جنوبی استان می‌کرد در درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان "بمپور" به هلاکت رسید.

 سردار احمد طاهری در ادامه گفت: در پی وقوع چندین فقره راه‌بندی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های ایرانشهر ، دلگان و بمپور، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این شرارت ها را در یکی از محلات آن شهرستان شناسایی و صبح امروز در قالب چند تیم عملیاتی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: شرور مسلح که خود را در محاصره مأموران انتظامی دید، بدون توجه به اخطارهای پلیس، برای فرار از محل اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی ادامه داد: در نهایت پس از نیم ساعت درگیری و تبادل آتش، این شرور ۲۵ ساله با شلیک تکاوران پلیس به هلاکت رسید.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در پاکسازی مخفیگاه شرور به هلاکت رسیده، علاوه‌بر کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۵۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، چندین قبضه سلاح و مهمات جنگی نیز کشف شد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و بر عزم جدی تکاوران جان برکف انتظامی در برخورد قاطع با اشرار مسلح و سارقانی که قصد دست درازی به اموال مردم در محورهای مواصلاتی استان را دارند تأکید کرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13441

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر