آتش‌سوزی

آتش‌سوزی بزرگ در متروی تهران؛ مسافران وحشت زده شدند+فیلم

دقایقی قبل آتش سوزی در ایستگاه متروی شوش رخ داد که آتش نشانان سریع خود را به محل رسانده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

آتش‌سوزی بزرگ در  متروی تهران؛ مسافران وحشت زده شدند+فیلم

به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه ۱۵خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها متوقف شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، گفته می شود اتصالی برق علت این آتش سوزی بوده است. به علت این آتش سوزی حرکت قطارها در خط یک متروی تهران متوقف شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی و بی برقی خط یک مترو، حدفاصل ایستگاه ۱۵خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.

 

هادی زند ضمن قدردانی از سعه صدر مسافران گفت: به علت بروز حریق در سیستم الکترنیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه ۱۵خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها متوقف شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه سرویس دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا ۱۵خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می‌شود افزود: سرویس دهی در بخش جنوبی نیز حد فاصله ایستگاه علی آباد تا کهریزک در حال انجام است.

آتش‌سوزی مهار شد

ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امروز آتش‌سوزی در ایستگاه متروی شوش به آتش‌نشانی گزارش شد. پست برق دچار حریق شده بود که آتش بدون تلفات و مصدوم مهار شد. علت این حادثه از سوی کارشناسان مترو در دست بررسی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128748

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر