واکنش عمو پورنگ به ادعای ساسی مانکن | ماجرای گفتگوی زنده اینستاگرامی چه بود؟ | ببینید

خبرگزاری فارس نوشت : داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به ادعای ساسی‌ مانکن واکنش نشان داد و این ادعا را تکذیب کرد.

واکنش عمو پورنگ به ادعای ساسی مانکن | ماجرای گفتگوی زنده اینستاگرامی چه بود؟ | ببینید

ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که درآن ساسی مانکن در حال گفتگو با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) است.داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) ضمن تکذیب مکالمه تصویری با ساسی مانکن گفت: کار‌ها و امورات مهمتری در زندگی برای رسیدگی دارم.

بر اساس این گزارش، ساسی مانکن چندی پیش موزیک ویدئویی را منتشر کرد که با انتقاد اقشار مختلف جامعه مواجه شد

این اقدام داریوش فرضیایی، اعتراض مردم و فشارهای رسانه‌ای موجب شد «ساسی مانکن» خواننده لس‌آنجلسی که پیش از این بی‌پروا آهنگ‌های نامناسبش را خطاب به کودکان منتشر می‌کرد مجبور به توضیح و عقب‌نشینی شود.

تاکنون بیش از ۲۵ هزار دیدگاه (کامنت) در زیر محتوای منتشرشده در صفحه اینستاگرام این خواننده نوشته شده و جالب این است که نظر اکثر کاربران منفی بوده و این نوع موسیقی را مبتذل و فاجعه صوتی می‌دانند.

 همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس نوشت ، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) ویدئو و مطالبی که ساسی مانکن به نقل از وی منتشر کرده است، تکذیب کرد و در عین حال گفت که موضوعات مهمتر از این موضوع دارد. این مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان گفت: من نمی دانم چه بگویم. خنده ام می گیرد. چون همه اینها ساختگی و فیک است.

وی افزود: من خیلی موضوعات مهمتر، اصیل تر و قابل توجه تر در زندگی دارم که فکرم متوجه آنهاست. این موضوع هم برایم اهمیتی ندارد. فقط خنده دار است. آذرماه سال جاری، ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن، جدیدترین آهنگ خود را منتشر کرده بود که این کلیپ غیراخلاقی، کودکان و برنامه های آنان را سوژه خود قرار داد.

وی خطاب به ساسی مانکن نوشت: فاجعه پشت فاجعه! کمی وجدان داشته باشید! بچه های معصوم چه گناهی کردند که باید طعمه شما قرار بگیرند .. !

 «اندازه کافی اینروزا داغون و پریشون هستم ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت ..!

نمیدونم چی تو سرتون میگذره ولی لااقل به بچه های بیگناه و معصوم رحم کنید ، به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی رو به خورد این فرشته های معصوم ندید !

من خودم عاشق شادی و ترانه های شاد کودکانه هستم ولی نه به این قیمت !

کمی وجدان داشته باشید ، نا سلامتی شما خودتون تازه گی‌ها پدر شدید !!!!!

بیچاره بچه های ما که این وسط گیر افتادند و بیچاره کسانیکه دغدغه کار کودک دارند اما ......!!!!

بنده هیچ ادعایی ندارم ولی وجدانم اجازه نمیده بچه های مردم رو به گمراهی بکشونن ، خدا رو خوش نمیاد ..!!»

انتقاد عمو پورنگ باعث بیان انتقاد سایر کارشناسان این حوزه شد و عصبانیت شدید ساسی مانکن و ناکامی آهنگ جدید او را در پی داشت.

پس از این بود که ساسی مانکن یک دیس‌ترک توهین آمیز با نام "تک اردک" علیه عمو پورنگ منتشر کرد. آهنگ دیس یا دیس‌ترک به معنی بی‌احترامی کردن، ترانه‌ای است که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. آهنگ دیس غالباً نتیجه اختلاف و نزاع موجود میان دو نفر است.

اکنون با گذشت حدود ۳ ماه، ساسان حیدری همچنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به داریوش فرضیایی است. به همین دلیل ویدئویی جعلی منتشر کرده و مدعی شده که با داریوش فرضیایی گفتگوی زنده اینستاگرامی داشته است! ساسی مانکن در متن پست این ویدئوی جعلی مدعی شده بود که داریوش فرضیایی به وی قول داده 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128176

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر