انفجار خط لوله سراسری/ گاز سه استان قطع شد

انفجار خط لوله سراسری با اقدام خرابکارانه سبب شد که گاز صنایع و ادارات تعدادی از استان ها قطع شود.

انفجار خط لوله سراسری/ گاز سه استان قطع شد

انفجار خط لوله سراسری با اقدام خرابکارانه سبب شد که گاز صنایع و ادارات تعدادی از استان ها قطع شود.

به گزارش عرشه آنلاین، در پی انفجار خرابکارانه خط لوله سراسری گاز در دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس، ستاد مدیریت بحران تشکیل و در برخی استان ها گاز صنایع و ادارات قطع شده است.

مصرف گاز صنایع و ادارات خراسان شمالی امروز قطع شد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: پیرو تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران، گاز صنایع و ادارات استان امروز( چهارشنبه) در راستای  پیشگیری از افت فشار گاز قطع شد

فعالیت شیفت عصر کلیه مدارس استان تعطیل و به صورت مجازی خواهد بود .مصرف گاز کلیه صنایع در استان تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود. 

مصرف گاز کلیه ادارات سطح استان در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قطع است.فعالیت کلیه جایگاه های عرضه CNG در سراسر استان به مدت ۲۴ ساعت تعطیل گردید. 

فعالیت سالن های ورزشی و فرهنگی سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

گاز ادارات استان زنجان قطع و گاز مصرفی صنایع محدود شد

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: برای اعمال مدیریت مصرف؛ امروز گاز ادارات استان قطع است تا مشترکان خانگی مشکلی نداشته باشند.

نادر رابطی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مشکل به وجود آمده در خط اصلی انتقال گاز سراسری کشور و برای پیشگیری از بروز هرگونه افت فشار در منازل، گاز ادارات استان زنجان قطع و همچنین گاز صنایع نیز به علت داشتن سوخت جایگزین، محدود شده است.

قطع گاز ادارات و صنایع لرستان تا اطلاع ثانوی

ستاد مدیریت بحران لرستان اعلام کرد: در پی انفجار شب گذشته در خطوط انتقال گاز به اطلاع می رساند پیرو مصوبه ستاد مدیریت بحران استان گاز تمامی ادارات ، دستگاه های اجرایی و صنایع تا اطلاع بعدی قطع خواهد بود.

بر این اساس برای گاز خانگی و مشترکین عادی تا این لحظه هیچگونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126593

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر