جنجال‌های ادامه‌دار ویتنی رایت، پورن استار آمریکایی ؛ حضور در سفارت سابق آمریکا در ایران ! + عکس و فیلم‌

ویتنی رایت ساعتی قبل، تصاویری از حضورش در سفارت آمریکا که در سال ۵۸ در تهران تسخیر شده را منتشر کرد.

جنجال‌های ادامه‌دار ویتنی رایت، پورن استار آمریکایی ؛  حضور در  سفارت سابق آمریکا در ایران ! + عکس و فیلم‌

ویتنی رایت ساعتی قبل، تصاویری از حضورش در سفارت آمریکا که در سال ۵۸ در تهران تسخیر شده را منتشر کرد.

؛ ویتنی رایت ساعتی قبل، تصاویری از حضورش در سفارت آمریکا که در سال ۵۸ در تهران تسخیر شده را منتشر کرد.

ویتنی رایت، پورن استار مستقر در ایران، تصاویر مرتبط با حضورش در سفارت آمریکا را بعد از وایرال شدن در فضای خبری ایران حذف کرد!

گفتنی است روز گذشته تصویری از او در مقابل سفارت آمریکا در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد او همچنان در ایران حضور دارد

ویتنی رایت پورن استار آمریکایی

ویتنی رایت پورن استار آمریکایی

ویتنی رایت پورن استار آمریکایی در طول سفرش به کشورهای خاورمیانه که از مصر و مراکش به آسیای غربی کشیده شده، مدتی در ایران بود و این موضوع زمانی مشخص شد که او استوری‌هایی از گردش در ایران منتشر کرد. شماری از این استوری‌ها از بازدید او از سفارت سابق آمریکا در تهران در خیابان طالقانی بود که جنجال ساز شد. گروهی از ایرانی‌ها شروع به ریپورت عکس‌های او از ایران کردند و به همین دلیل این پورن استار این تصاویر را پاک کرده است. تازه ترین تصاویر نشان می‌دهد او ایران را ترک کرده و به عراق رفته است. شماری از تصاویر او را در تهران می‌بینید

بیوگرافی وینتی رایت

«ویتنی رایت» در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. ویتنی فرزند پنجم خانواده هشت فرزندی است. او در خانواده‌ای مذهبی و مسیحی بزرگ شد. رایت در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی تحصیل خود را آغاز کرد، اما هر دو را نیمه راه رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما فعالیت داشت و در طول فعالیت‌های هنری‌اش، آهنگسازی و خوانندگی را هم تجربه کرده است. او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود و از این‌رو، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

 

سوابق هنری ویتنی رایت

در سال ۲۰۰۷ او به نیویورک نقل مکان کرد و در آکادمی آموزشی تئاتر و موسیقی جونیورهود در کنی تحصیل کرد. او در این سال‌ها در بیشتر سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌های تئاتری حضور داشته و با توجه به توانایی بالایی که دارد، به سرعت به عنوان یک بازیگر جوان و با استعداد مشهور شد. علاوه بر بازیگری، ویتنی همچنین تجربه کار به عنوان تهیه‌کننده دارد و به عنوان تهیه‌کننده مشاور در فیلم‌های تلویزیونی مانند بیننده سریال‌های تصویری به عنوان مشاور خط داشته است.

 

در حال حاضر ویتنی برای انتشار دو آلبوم مستقل جدید فعالیت می‌کند که به‌زودی منتشر خواهند شد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کلیسای محلی آواز می‌خواند.

ویتنی رایت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125283

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر