حجم ویدیو: 3.44M | مدت زمان : 00:01:16

حضور اورژانسی وزیر بهداشت در اتاق عمل بیمارستانی در هرمزگان/ ماجرا چه بود؟ + فیلم

وزیر بهداشت با حضور سرزده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، چشم یک دختر بستری در اورژانس این مرکز درمانی را مداوا کرد.

به گزارش عرشه آنلاین،  وزیر بهداشت با حضور سرزده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، چشم یک دختر بستری در اورژانس این مرکز درمانی را مداوا کرد.

بهرام عین اللهی، ضمن بررسی روند ارائه خدمات در این بیمارستان و گفت و گو با کارکنان و دلجویی از بیماران، یک بیمار دختر را که به دلیل ریخته شدن چسب در داخل چشم به اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مراجعه کرده بود، تحت عمل سرپایی قرار داد و مداوا کرد.

وی بیان کرد: بعد از پایان طرح‌های بهداشتی در هرمزگان، در نیمه شب چهارشنبه به صورت سرزده از داروخانه‌ها و بیمارستان‌های این استان، بازدید کرد.

وزیر بهداشت به صورت سرزده داروخانه شبانه‌روزی رسالت بندرعباس را مورد بازدید قرار داد و روند خدمت رسانی، رضایتمندی و مشکلات آن را ارزیابی کرد.

وزیر بهداشت گفت:از مردم می‌خواهم به سیستم سلامت کشور اعتماد کنند و تا جایی که می‌توانند داروهای داخلی را مصرف کنند چون سازمان غذا و دارو کنترل کیفی بسیار خوبی بر داروها دارد.

دکتر عین اللهی در ادامه در بیمارستان کودکان بندرعباس حضور یافت و ضمن بازدید از ساختمان جدید و بررسی روند ارائه خدمات با حضور بر بالین کودکان بیمار و اهدای اسباب بازی از آن‌ها دلجویی کرد.

وی در ادامه در داروخانه بیماران خاص بندرعباس حضور یافت و مسائل، مشکلات و روند ارائه خدمات را در این داروخانه بررسی کرد.

 در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، در مجموع بهره‌برداری از ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی شامل افتتاح بیمارستان، مرکز بهداشتی و درمانی، خانه بهداشت، پایگاه سلامت، اورژانس هوایی، تجهیزات درمانی و ام آر آی آغاز شده است؛ علاوه بر این پروژه‌ها بیمارستان‌های فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و توسعه بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک نیز افتتاح می‌شود.

در سفر روز پنجشنبه و جمعه این هفته رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی استان به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

۱۰۰ درصد تسهیلات سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی نیز تامین و پرداخت شده است.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124989

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر