ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت برطرف شد/ لیست جدید مشمولان

یک نماینده مجلس گفت که ایرادات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت برطرف شد.

ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت برطرف شد/ لیست جدید مشمولان

یک نماینده مجلس گفت که ایرادات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت برطرف شد.

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان در نشست دیروز (یکشنبه ۸ بهمن) صحن علنی نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: خوشبختانه با رأی بالایی در صحن علنی ایرادات شورای نگهبان برطرف شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در طرح ساماندهی نیرو‌هایی که با پیمانکاری شرکت‌های دولتی رابطه قراردادی داشتند به صورت مستقیم با دولت قرارداد منعقد خواهند کرد و دست واسطه‌ها کوتاه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تأکیدی که در جلسه علنی داشتیم، نایب رئیس اول مجلس و رئیس جلسه پیش از رأی گیری برای این طرح عنوان کرد که تمامی گروه‌های معلمان غیر رسمی شاغل در آموزش و پرورش یعنی معلمان خرید خدمات آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، برون سپار‌ها و پیش دبستانی‌ها مشمول قانون می‌شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه این نکته را رئیس جلسه پیش از رأی گیری عنوان کرده و در مشروح مذاکرات صحن علنی مجلس نیز ثبت شده، این عزیزان نیز باید در آیین نامه اجرایی مربوطه به قانون پس از تأیید شورای نگهبان دیده شوند و این معلمان زحمتکش نیز پس از سال‌ها زحمت که عمر و جوانی خود را در مسیر آموزش و پرورش گذاشته اند، تبدیل وضعیت خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124250

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر