حجم ویدیو: 35.16M | مدت زمان : 00:00:35

قتل هولناک زن 25 ساله در شیراز + فیلم

زن 25 ساله که از همسرش طلاق گرفته بود به دست شوهر سابقش در شیراز کشته شد.

زن ۲۵ ساله که از همسرش طلاق گرفته بود به دست شوهر سابقش در شیراز کشته شد.

به گزارش عرشه آنلاین، مرد عصبانی وقتی دید زنش حاضر به بازگشت به زندگی مشترکشان نیز دست به قتل زنش زد و در ادامه خودکشی کرد.

ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه ۳ بهمن ماه صدا شلیک گلوله در شهر کوار مردم را از خانه هایشان بیرون کشید.

خیلی زود ماجرای شلیک های وحشت آور در بلوار ارتش شهر کوار به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران پلیس خود را به محل تیراندازی رساندو با و حضور در محل با خودرویی روبرو شدند که گلوله شیشه های آن را تخریب کرده بود.

ماموران وقتی به نزدیک خودرو رسیدند با جسد زن جوانی که غرق خون روی داخل خودرو بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیم های امدادی در محل حاضر شدند و بررسی های ابتدایی مرگ زن جوان که زن جوان نام دارد را تایید کرد.

تیم جنایی با حضور در صحنه جرم پی بردند که زن جوان بعد از طلاق از شوهرش بارها از سوی او تهدید به مرگ شده است و همین سرنخ کافی بود تا انگشت اتهام به سمت مرد جوان برود.

ماموران پس از بررسی های ابتدایی از جسد زن جوان اطلاع پیدا کردند که وی هدف شلیک گلوله کلت کمری قرار گرفته است و جسد برای بررسی های بیشتر با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

خودکشی قاتل مسلح

تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی پرونده که شوهر سابق زن جوان بود ادامه داشت تا اینکه پس از ۶ ساعت تیم های پلیسی با جسد عامل جنایت که با شلیک گلوله به سرش دست به خودکشی زده بود روبرو شدند.

مادر داغدیده

مادر زن جوان به خبرنگار رکنا گفت: دختر متولد ۱۸ شهریور سال ۱۳۷۷ بود و شوهرش که حسین نام داشت ۵ سال از او بزرگتر بود و دخترم بعد از ۴ سال زندگی مشترک با حسین اختلاف پیدا کردند و زن جوان به خانه پدری اش بازگشت و اظهار کرد دیگر نمی خواهد با شوهرش زندگی کند.

وی افزود: حسین وقتی فهمید همسرش قصد جدایی دارد به در خانه مان مراجعه کرد و از همسرش عذرخواهی کرد و خواست تا زن جوان به زندگی بازگردد اما دخترم مخالفت کرد و از زمانیکه دامادم با درخواست طلاق همسرش روبرو شد شروع به تهدید کرد اما نتیجه ای نداشت و زن جوان اصرار به جدایی داشت.

مادر داغدیده ادامه داد: حسین بعد از درخواست طلاق مدتی ناپدید شد و زن جوان در این مدت اقدام به طلاق غیابی کرد و حسین زمانیکه به شهر بازگشت و متوجه طلاق زنش شد و در حالیکه به شدت عصبانی شده بود باز از زن جوان خواست تا به زندگی بازگردد و زن جوان یک شرط برای بازگشتن گذاشت و از حسین خواست تا گوشی موبایلش را در اختیار او قرار دهد که دامادم این شرط را پذیرفت اما دخترم به زندگی بازنگشت و همین باعث شد تا حسین بیشتر عصبانی شود.

وی ادامه داد: سه شنبه شب مراسم جشن برادرم بود و دخترم عنوان کرد به خاطر مشغله کاری اش که در آرایشگاه زنانه است دیرتر به مراسم می آید و ما خودمان به مراسم عروسی رفتیم ، غافل از اینکه حسین در تعقیب دخترم بوده و زمانیکه زن جوان از سالن زیبایی خارج می شود و سوار بر خودرویش می شود تا به مراسم جشن عروسی بیاید حسین با در دست داشتن اسلحه کلت کمری جلوی او را گرفته و اقدام به شلیک مرگبار به دخترم کرده و در ادامه نیز دست به خودکشی زده است.

جزییات پرونده تلخ از زبان پلیس کوار

سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محله های شهرستان کوار، بلافاصله تیمی ویژه از مأموران پلیس ۱۱۰ و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک خانم بر اثر تیراندازی با سلاح گرم جان خود را از دست داده و قاتل نیز از صحنه متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی مشخص گردید مقتول توسط همسرش و به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسیده است، گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه پس از چند ساعت، قاتل در مکانی دیگر با استفاده از سلاح گرم اقدام به خودکشی می کند.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد، گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و در دست اقدام است.

وی افزود: اختلافات خانوادگی را می‌توان با اندکی حلم و بردباری و همچنین مراجعه به کارشناسان و مشاوره خانواده حل و فصل و از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری کرد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123746

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر