انتقاد مجلس از سازمان برنامه و بودجه/ پاداش پایان خدمت فرهنگیان کی واریز می شود؟

یک نماینده مجلس از سازمان برنامه و بودجه درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد.

انتقاد مجلس از سازمان برنامه و بودجه/ پاداش پایان خدمت فرهنگیان کی واریز می شود؟

یک نماینده مجلس از سازمان برنامه و بودجه درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده مردم تبریز در مجلس از سرعت و کیفیت و افزایش قیمت اینترنت انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تسریع کند.

 روح اله متفکرآزاد در نشست صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ارتباطات گفت: مردم از سرعت و کیفیت و اخیراً قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند، البته نباید سرعت و کیفیت آن را در اتاق شما چک کرد بلکه باید این مهم را از مردم جویا شد، آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس خطاب به وزیر نیرو افزود: اگرچه مردم از ابتدای سال هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کرده‌اند اما قبوض آنها از دی ماه از مبدأ فروردین و از مبدأ آبان برای صنایع تغییر داده شد و در دی ماه قبوض جدید با بدهی سنگین صادر کردند، آیا این کار انصاف و اخلاقی است.

وی در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد ادامه داد: در بحث نان و نانوایی قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما خودش به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شد و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخت، همچنین ضرر نانوایان را به دنبال داشت، ضمن آن که ۷ دستگاه که موظف به همکاری با نانینو بودند از این همراهی سر باز زدند، لذا لازم است که تدبیر شود. قرار بود ۹ درصد ارزش افزوده انتهای زنجیره پرداخت شود اما اکنون بخشی از این ارزش افزوده در حلقه‌های مختلف زنجیره اخذ می‌شود.

متفکرآزاد با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: یک سال و نیم تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان حق‌الناس است چرا که این پول پس از دو سال دیگر ارزشی ندارد. ضمن آن که وضعیت حقوق‌بگیران بهتر نیست اما به دلیل آن که مأخوذ به حیا هستند، سازگاری می‌کنند. این در حالی است که کارکنان ثبت‌احوال، وزارت کشور، کادر درمان و … وضعیت خوبی ندارند هرچند آقای رئیس جمهور گفته بود نظام جامع باید از ابتدا نوشته شود لذا ما منتظر این اصلاحات هستیم ضمن آن که از آقای رئیس جمهور می‌خواهم برای تسهیلات تکمیلی تدبیر کند.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121543

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر