​مسمومیت دسته‌جمعی در تهران‌پارس تهران

جزئیات مسمومیت و گازگرفتگی ساکنان ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه تهرانپارس تهران اعلام شد.

​مسمومیت دسته‌جمعی در تهران‌پارس تهران

جزئیات مسمومیت و گازگرفتگی ساکنان ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه تهرانپارس تهران اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه مسمومیت و گازگرفتگی ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه تهرانپارس و مسمومیت چهار نفر در این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰۷:۰۶ امروز «سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲»، حادثه گازگرفتگی در تهرانپارس، خیابان ۲۰۰ شرقی، به سامانه ۱۲۵ اعلام  شد و در مدت زمان چهار دقیقه، ماموران ایستگاه شماره ۵۷ به محل حادثه رسیدند.

ملکی افزود: در ۲ واحد مسکونی طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی، حادثه گاز گرفتگی روی داده بود که در واحد اول، یک زن و در واحد دوم هم یک زن ۳۵ ساله به همراه دختر ۱۸ و پسر هفت ساله دچار سرگیجه و ضعف و بی‌حالی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان هر چهار نفر را که دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده بودند، از منزل خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند؛ در بررسی واحد‌های دیگر، خوشبختانه حادثه گازگرفتگی نداشتیم.

او در خصوص علت اصلی این حادثه نیز گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد ظاهرا روز گذشته، افرادی برای تعمیر موتورخانه اقداماتی انجام داده بودند و به دلیل نقص در سیستم موتورخانه، انتشار گاز منواکسیدکربن روی داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد جهت سرویس موتورخانه، حتما از افراد باتجربه و متخصص استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121194

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر