مشهد بهم ریخت/اعلام تعطیلی پس از رفتن دانش آموزان به مدارس + عکس

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس در مشهد باعث اعتراض گسترده شد.

مشهد بهم ریخت/اعلام تعطیلی پس از رفتن دانش آموزان به مدارس  + عکس

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس در مشهد باعث اعتراض گسترده شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ وضعیت آلودگی حاصل از ریزگردهای صحرای قره قوم در هوای مشهد، تنفس حتی در منازل را سخت کرده اما اعلام تعطیلی دیرهنگام باعث شد بسیار دانش آموزان و معلمان پشت در مدرسه بمانند! 

 امسال با ورود گردوغبار از صحرای قره قوم، مشهدی ها روزهای پرتعداد هشدار آلودگی هوا را تجربه کردند، اما کمیته اضطرار هوای مشهد هربار تعطیلی مدارس را با تعلل انجام می دهد که باعث اعتراض والدین شده است!

 مدارس مشهد در کانال های اطلاع رسانی خود نوشتند: «با سلام دوباره و عرض پوزش، اطلاع رسانی تعطیلی امروز ساعت ۶:۲۵ دقیقه در گروه معاونین انجام شده است و به محض دریافت پیام در کانال مدرسه گذاشته شد، کادر مدرسه و معلمان هم مانند اولیا در راه و یا حتی در مدرسه بودند که اطلاع رسانی شد؛ از همه مادران عزیز عذر خواهی میکنیم.» 

محسن داوری، فرماندار مشهد نیز درخصوص علت تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس مشهد اظهار کرد: به محض اطلاع رسانی محیط زیست مبنی بر الودگی هوا و شرایط اضطرار، تصمیم بر تعطیلی مدارس در فرمانداری گرفته شد؛ تاخیر در اطلاع رسانی را باید محیط زیست پاسخگو باشد که چرا اقدام به موقع انجام ندادند، فرمانداری به محض دریافت شرایط اضطرار تصمیم بر تعطیلی داد. 

وی درباره تعطیلی ادارات گفت: باید شاخص آلودگی هوا به عدد معینی برسد تا ادارات تعطیل شود، تصمیمی بر تعطیلی ادارات نداریم و فعالیت طبق روال قبل خواهد بود. 

گفتنی است، طبق اطلاعیه جدید آموزش پرورش مدارس در نوبت عصر هم تعطیل و در بستر مجازی برگزار خواهد شد. 

فعالان شبکه های اجتماعی نیز به این موضوع واکنش های متفاوتی نشان دادند و نمره مدیریت بحران کمیته اضطرار آلودگی هوا صفر شد.

در ادامه تعدادی از واکنش ها در این باره را ببینید

تعطیلی مدارس در مشهد

تعطیلی مدارس در مشهد3

تعطیلی مدارس در مشهد4

تعطیلی مدارس در مشهد5

منبع: اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119706

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر